Guide til konverteringsoptimalisering

Ønsker du å øke konverteringsraten på nettsiden din?

Last ned vår gratisguide for å lære deg hvordan du kan øke konverteringsraten på nettsiden din og levere en bedre brukeropplevelse til kundene dine.

Omslag - Guide til konverteringsoptimalisering
Send meg gratisguiden til konverteringsoptimalisering

Etter at du har fått guiden vår vil du motta en serie relaterte nyhetsbrev fra oss som hjelper deg videre. Du kan når som helst melde deg av. Vi hater spam og lover å ikke dele kontaktinformasjonen din.

Konverteringer betyr ønskede handlinger.

Et pristilbud, å kjøpe et produkt, eller å melde seg på et nyhetsbrev er noen eksempler på konvertering. Bedriften din vil oppleve noen av disse (eller alle) på jevnlig basis.

Du må måle konverteringene dine for å sjekke om nettsiden og markedsføringstiltakene dine har noen effekt for fortjenesten til bedriften din.

For hver kunde som kommer til nettsiden din og utfører en handling som du vil at de skal gjøre, som å be om et pristilbud, så finnes det mange andre som ikke gjør noe.

Når du begynner med å øke konverteringsraten, hanker du inn flere kundeemner, får flere nye henvendelser, og du genererer flere salg.

Last ned gratisguiden vår og lær mer om hvordan du kan gi en flott opplevelse til kundene som besøker nettsiden din.

  • Lær om de ulike typene konverteringer og hva “makro” og “mikro” betyr i denne sammenhengen
  • Forstå hvorfor det er viktig å måle konverteringsraten for å skape en handlingsplan for bedriften din
  • Forstå hvorfor du bare bør utføre endringer basert på informasjon og ikke på magefølelsen eller antagelser
  • Finn ut hva du kan optimalisere på nettsiden din for å raskt kunne begynne med å øke konverteringsraten
  • Lær å benytte A/B-testing for å se hvilke av endringene dine som virkelig øker konverteringsraten
  • Få gratisguiden til konverteringsoptimalisering​
Send meg gratisguiden til konverteringsoptimalisering

Etter at du har fått guiden vår vil du motta en serie relaterte nyhetsbrev fra oss som hjelper deg videre. Du kan når som helst melde deg av. Vi hater spam og lover å ikke dele kontaktinformasjonen din.