Webanalyse

En dårlig vedlikeholdt nettside hjelper deg kun med å miste kunder​

Webanalyse: 8.990,-

Vår Webanalyse er priset til 8.990kr eks.mva., og tar for seg:

  • Webdesign og branding
  • Konverteringsoptimalisering
  • SEO – Synlighet på nett
  • Brukeropplevelse og design
  • Nettsidehastighet og ytelse
  • Sikkerhet på nettsiden
  • Gjennomgang av WordPress
  • PDF rapport med handlingspunkter
  • 2 timer inkludert for feilretting

Rett etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en velkomst-e-post og instruksjoner om de neste trinnene.

Prosessen tar vanligvis rundt 1-2 uker.

Vi ser frem til å hjelpe deg med å forbedre nettstedet ditt!

Nettsiden din er mer enn bare en samling av tekst og bilder. Det er en salgsplattform som hjelper deg med å koble bedriften din til målgruppen. Leverer nettsiden gode nok resultater for selskapet ditt?

Regelmessig oppdatering og vedlikehold av nettsiden din hjelper deg med å sikre at du forblir relevant for målgruppen din og skiller deg ut i mengden. 

Hvis du ikke passer på nettsiden din eller gjør regelmessige oppdatering risikerer du å miste potensielle kunder til konkurrentene dine.

Vår Webanalyse hjelper deg med å identifisere problemer med nettsiden din og tilpasse prosessene dine, så alt fungerer optimalt.

Oppnå bedre resultater for bedriften din med en Webanalyse

Dessverre, dersom du bygger en nettside og ikke gjør noen markedsføringsaktiviteter i det hele tatt, vil du slite med å være synlig i markedet. Dette betyr at konkurrentene dine med glede kan forsyne seg av de verdifulle kundene du ønsker til bedriften din.

Ikke sett din lit til skippertak og ikke la bedriften slå lekk på grunn av dårlig vedlikehold. Regelmessig vedlikehold og oppdateringer vil hjelpe nettsiden din med å være aktuell og verdifull i mange år fremover.

Webanalysen innebærer en grundig sjekk av nettstedet ditt; designet, innholdet, funksjonalitet, hastighet, sikkerhet og mer. Tenk på det som en helsesjekk eller EU-kontroll for hjemmesiden din. 

Du må sørge for at nettsiden din er sunn og i god stand, slik at den kan fungere optimalt som et salgsverktøy for bedriften din.

Benytt deg av den beste salgsplattformen du har!​

Nettsiden din er den beste salgsplattformen du har tilgjengelig for bedriften din. Selv om du kanskje ikke direkte selger produkter eller tjenester.

Som et knytepunkt for bedriften din, utdanner og informerer nettsiden dine potensielle kunder, og bygger deres tillit til deg.

Det finnes mange arenaer for å markedsføre bedriften din, som messer, konferanser, reklamefilmer, trykksaker med mer. Men, alle disse metodene vil lede tilbake til nettsiden din minst en gang i kjøpsprosessen.

Nettsiden din må snakke direkte til ditt publikum. Du vet hvilke utfordringer de har og løsningen dine produkter eller tjenester tilbyr dem.

Får du maksimal uttelling fra nettsiden din i dag?

Video: Er nettsiden deres synlig i Google?

Video: Øk salget på nettsiden deres.

Svarer du JA på noe av dette?

  • Du vil gjerne få flere besøkende til nettsiden din og at de skal huske deg og bedriften din
  • Du ønsker å motta flere henvendelser via epost eller telefon
  • Du bekymrer deg for at konkurrentene dine er mer synlige eller deg på nett
  • Du trenger å få oppdatert nettsiden din, men er usikker på hva som er den beste fremgangsmåten
  • Du er bekymret for at salgstallene dine er lavere enn de har vært, eller ikke hva du forventet
  • Du vet at du trenger å oppdatere nettsiden og/eller plugins på den, men er ikke sikker på hvordan
  • Du synes vedlikehold og oppdatering av nettsiden din kan være overveldende eller uinteressant
  • Du føler ikke at markedsaktivitetene dine gir deg nok tilbake for investeringene du gjør

Vår Webanalyse er laget for å hjelpe deg med alt dette!

Ja, jeg vil ha en bedre hjemmeside!

Nettsiden din vil normalt sett ha en organisk vekst basert på innholdet du legger til. Når du har nye produkter eller tjenester å tilby verden, legger du til innhold for å informere om dette. 

Når du har nyheter eller oppdateringer, kan du skrive blogginnlegg. Nettsiden din vokser sammen med bedriften. 

Det er viktig at nettsiden er synlig og tilgjengelig for målgruppen din. Så hvis du for eksempel retter deg mot arbeidstakere som er interessert i vitenskap og har høy personlig inntekt, må du få nettsiden din og brandet ditt foran dem. 

Vår Webanalyse hjelper deg med å identifisere problemer med nettsiden din og tilpasse prosessene dine, så alt fungerer optimalt.

Hvordan går vi frem?

Webanalysen innebærer en grundig sjekk av nettstedet ditt, designet, innholdet, funksjonalitet, hastighet, sikkerhet og mer. Tenk på det som en helsesjekk eller EU-kontroll for nettsiden din. Du må sørge for at nettsiden din er sunn og i god stand, slik at den kan fungere optimalt som et salgsverktøy for beriften din. 

Etter at Webanalysen er fullført, vil vi gi deg en PDF-rapport med funnene våre og eventuelle handlingspunkter som vi anbefaler å gjennomføre. Som en del av tjenesten får du to timer av tiden vår inkludert, slik at vi kan bruke dette til å løse noen av handlingspunktene.

Klar for å komme i gang?

Hva er inkludert i Webanalysen?​

Sjekklisten vår inneholder 7 viktige områder på nettstedet ditt. Resultatene vi kommer frem til overleveres som en PDF-rapport med konkrete handlingspunkter og forslag til løsninger. Du får 2 timer av vår tid inkludert i prisen for å hjelpe deg i gang med å løse oppgavene.

  • Webdesign og branding
  • Konverterings-optimalisering – CRO
  • Søkemotoroptimalisering
  • Brukeropplevelse og design
  • Nettsidens hastighet og ytelse
  • Gjennomgang av WordPress
  • PDF-rapport med handlingspunkter

Webdesign og branding​​

Få ny innsikt i hvor godt nettsiden din er designet og tilrettelagt for målgruppen til bedriften din, og hvordan de opplever nettstedet ditt. En annen viktig faktor som vurderes her, er hvor godt innholdet på nettstedet ditt tilpasses størrelsen på enheten den vises på. ​

Konverterings-optimalisering – CRO​

Hver av sidene på nettstedet ditt sjekkes for en målbar hensikt med en definert handling du ønsker at besøkende skal gjøre (en konvertering). Dette kan være å booke en samtale med firmaet ditt, sende en henvendelse eller kjøpe et produkt eller en tjeneste. Tydelige Call to Action (CTA) bør derfor finnes på hver side.

Søkemotor-optimalisering

Nettstedet ditt skal være mer synlig enn konkurrentene dine, da finner kundene deg først! Du får en rapport over hvordan Google rangerer din nettside sammenlignet med konkurrentene, på de søkeordene som er viktigst for din målgruppe og bedrift. Du får også innsikt i hvor godt nettsiden din er tilrettelagt for enkel indeksering av søkemotorer teknisk og innholdsmessig.

Brukeropplevelse og design​

Vi vil gå igjennom opplevelsen som en typisk besøkende har på nettsiden din. Er alt lett for dem å bruke? Kan de enkelt kontakte virksomheten din hvis de trenger mer informasjon om produktene eller tjenestene dine? Kanskje du har gjort valg for nettsiden som kan føre til en dårlig brukeropplevelse for potensielle kunder.

Nettsidens hastighet og ytelse​

Du får gjennomført en rekke hastighets- og ytelsestester på nettstedet ditt. Hvis det tar mer enn 3 sekunder å laste inn nettstedet, vil det sannsynligvis trenge litt optimaliseringsarbeid. Du har maks 7 sekunder på deg til å fange oppmerksomheten til den gjennomsnittlige besøkende.

Sikkerhet på nettsiden​

Sikring av dine data, samt dine kunder og besøkendes data, blir kontrollert og du får en komplett sjekk av sikkerheten til nettstedet ditt. Du mottar en oversikt over potensielle svakheter og sikkerhetshull, samt gode råd om hvordan du kan sikre nettsiden din bedre.

Gjennomgang av WordPress​

Du får en full gjennomgang av ditt WordPress-nettsted, hvor vi vurderer hvor godt det er bygget opp, tilleggsmodulene som er brukt og det aktive temaet. Du får oversikt over elementer som er utdaterte eller ikke vedlikeholdes, da disse vil utgjøre en sikkerhetsrisiko for bedriften din.

PDF rapport med handlingspunkter​

Når Webanalysen din er gjennomført, lager vi en rapport som du vil motta som et PDF-dokument. Rapporten inneholder resultatene dine innenfor hvert testområde og våre anbefalte handlingspunkter. Du får en komplett og objektiv oversikt over ting som må løses for å forbedre design, brukeropplevelse, ytelse og sikkerhet.

Webanalyse: 8.990,-

Vår Webanalyse er priset til 8.990kr eks.mva., og tar for seg:

  • Webdesign og branding
  • Konverteringsoptimalisering
  • SEO – Synlighet på nett
  • Brukeropplevelse og design
  • Nettsidehastighet og ytelse
  • Sikkerhet på nettsiden
  • Gjennomgang av WordPress
  • PDF rapport med handlingspunkter

Rett etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en velkomst-e-post og instruksjoner om de neste trinnene.

Prosessen tar vanligvis rundt 1-2 uker.

Vi ser frem til å hjelpe deg med å forbedre nettstedet ditt!

Vanlige spørsmål

Hvorfor trenger jeg en webanalyse?​

Det er viktig å holde nettstedet ditt oppdatert og egnet for målgruppen din. Dette betyr å ha et klart mål med innholdet du lager, og sikre at du tydelig oppgir meldingen til de besøkende. Nettsikkerhet er også et stort problem. Hvis du ikke passer på nettstedet ditt, utgjør dette en stor sikkerhetsrisiko for bedriften din.

Hvor lang tid tar en webanalyse?

Vi trenger vanligvis rundt 3-5 arbeidsdager for å fullføre webanalysen fra det tidspunktet vi mottar bestillingen. Fra tid til annen kan dette være litt lenger, siden det vil avhenge av vår nåværende arbeidsplan. Når analysen av nettstedet er fullført, sender vi rapporten og sender detaljene om de anbefalte neste trinnene.

Hva om jeg ikke har en WordPress nettside?​

Vi kan hjelpe deg med en rekke plattformer på nettstedet. Vårt tilbud her er spesielt tilpasset WordPress nettsteder. Hvis du driver en nettside på en annen plattform og ønsker vår revisjonstjeneste, kan du kontakte oss og vi kan diskutere dette videre.

Skal vi analysere websiden din?

La oss ta en grundig undersøkelse av nettsiden og gjøre den best mulig!