Drift av sosiale medier

Vil dere ha hjelp med drift av Facebook, Instagram, LinkedIn eller andre kanaler?

Har din bedrift din en strategi for sosiale medier? Eller sliter dere med å lage relevant innhold og få tid til å følge opp? Digitelle kan hjelpe dere med en helhetlig digital strategi og produksjon av innhold som engasjerer og gir målbare resultater. 

Social Media - Facebook, LinkedIn, Twitter
Photo by dole777 on Unsplash

Hjelp med produksjon av innhold

Digitelle kan hjelpe deg med å skape innhold og vedlikeholde relasjoner til kundene, slik at dere får frigitt tid internt til andre viktige kjerneoppgaver. Vi kan også tilby opplæring og støtte dersom dere ønsker å helt eller delvis drifte sosiale medier selv.

Vi kan også hjelpe dere med en helhetlig plan for sosiale medier og markedsføring som er knyttet sammen med bedriftens nettsider og nettbutikk. Slik bygger vi et solid fundament for videre vekst og utvikling som både bedriften og kundene vil ha glede av.

Engasjer deg og ditt publikum

Sosiale medier krever engasjement, ikke bare fra kundene, men også fra bedriften som formidler budskapet ut til kunden.

Å bygge opp en følgerskare og legge ut relevant innhold er en prosess som ikke er gjort i en håndvending. Det krever at man er «på» og følger opp det som kommer inn av henvendelser fra kunder, på godt og vondt.

Med gode strategier for kundebehandling og innhold som kundene etterspør, kan man opprette og vedlikeholde gode relasjoner til målpublikummet sitt. Slik vil kundene få tillit til bedriften og stole på innholdet som formidles i sosiale medier.

Sosiale medier - målgruppe
Photo by ROBIN WORRALL on Unsplash

Hvordan hjelper vi dere med å øke engasjementet i sosiale medier?

Analyse av målgruppe

For å kommunisere best mulig med ditt publikum, må du vite hvem de er. Digitelle hjelper deg med å analysere hvem ditt kundesegement består av og forenkler dermed prosessen med profilering i sosiale medier. Ved å vite mest mulig om hvem du skal kommunisere med, blir det enklere å målrette budskapet.

Profilering

En tydelig profil på all kommunikasjon og tilstedeværelse i sosiale medier gjør det lettere for kundene å se at det er din bedrift de kommuniserer med. Når det er enkelt å kjenne igjen ditt innhold, bygger du relasjoner med kundene og skaper tillit. Trygge kunder handler mer og oftere hos din bedrift.

Annonser som treffer

Når du vet hvem målgruppen er, og har en tydelig profil, gjør det annonsering enklere. Du kan utforme annonser og kampanjer som har innhold du vet ditt publikum vil ha. Vi hjelper deg med å finne ut dette.

Gode nettsider

Annonser på nett som leder til en nettside som ikke fungerer er oppskrift på katastrofe. Ved å ha en veldrevet nettside og eventuell nettbutikk som fungerer optimalt, sikrer du at kundene vil besøke den også ved en senere anledning, og at de føler seg trygge når de handler hos deg.

Opplæring ved behov

Ønsker bedriften din å drifte sosiale medier selv? Vi bistår gjerne med opplæring og produksjon av maler som gjør det enklere for dere å styre sosiale medier på egen hånd.

Kontakt oss gjerne for en prat om hvordan vi kan hjelpe dere med drift av sosiale medier.

Profilbilde av Kay Telle Hoel

Vil du ha hjelp med drift av sosiale medier?

Hei! Jeg er Kay Telle Hoel – daglig leder og designer i Digitelle.
Jeg kontakter deg gjerne for å snakke om sosiale medier.